Set aliments que pots menjar sense engreixar-te

 

 

Alguns aliments aporten tan poques calories que són perfectes per a introduir-los en un règim i que es poden menjar sense preocupar-te d'engreixar. Per això, per molt que mengéssim aquests aliments seria difícil que el nostre pes es veiés afectat. Però quins són aquests aliments?

  

 

  

 

  

 

1. Verdures i hortalisses: 

  

Aquests han d'estar la base de la nostra alimentació. En tots els àpats importants s'haurien d'afegir verdures i hortalisses. Tenen poques calories, molta aigua i fibra, els components perfectes per poder menjar-los sense preocupació.

  

 

  

 

2. Fruites: 

  

  

 

L'ideal és consumir fruita de temporada, de les que existeixen moltes. La fruita és rica en aigua i fibra, tenen poques calories i molts micronutrients, el que les fa perfectes per menjar diàriament i sense preocupar-te d'engreixar.

  

 

  

 

3. Carn blanca: 

  

Composta per proteïna i aigua, aquest tipus de carn s'utilitza en dietes d'aprimament. Les carns són el pollastre, el gall dindi, el conill, el llom de porc i les aus.

  

 

  

 

4. Peix blanc: 

  

Aquests també són rics en proteïnes i baixes en greixos i calories. És una bona opció, ja que sacia i té una aportació mínima de calories. Es consideren peixos blancs el lluç, rap, gall, bacallà, orada, congre, llenguado i el corball, entre altres.

  

 

  

 

5. Marisc i crustacis: 

  

Aporten molta aigua i tenen poques calories. De manera que són molt recomanables per aquelles persones que volen perdre pes.

  

 

    

6. Llegums: 

  

En tenir molta fibra i proteïna són perfectes per saciar i evitar un excés en la ingesta d'altres aliments. També aporten aigua i els estudis apunten que són saludables i combaten l'obesitat.

  

 

  

 

7. Ous: 

  

L'alt contingut en proteïna el fan perfecte per consumir diàriament. Si ens preocupen les calories, podem menjar només la clara.

 

 

Comentaris