Les 5 dietes més sanes i efectives per aprimar-se

 

Entre la gran varietat de dietes per perdre pes que existeixen actualment i que s'adapten als diferents estils de vida, en destaquen algunes pels seus bons resultats i que siguin equilibrades, sanes i sense passar gana. Com sempre, per obtenir uns millors resultats a la llarga i no tenir l'indesitjat efecte rebot recomanem fer exercici.

    

  

1. La dieta Atkins

  

  

En aquesta dieta se suprimeixen els carbohidrats per perdre pes en poc temps. L'Atkins es divideix en 4 passos, en els que es van introduint i de manera progressiva els carbohidrats. De pas aquesta opció ajuda a baixar els nivells de colesterol i controlar la pressió arterial. 

  

  

2. La dieta dels aliments crua

  

Aquesta dieta es basa a menjar bàsicament fruites i verdures, és que es perd molt de pes en poc temps. Els aliments crus tenen enzims i nutrients que aporten molts beneficis a la salut. A banda dels vegetals també es mengen nous, llavors i herbes. És una dieta una mica costosa.

  

  

3. La dieta desintoxicant

  

  

Aquesta dieta és flaix, i té una duració de no més d'entre tres i cinc dies. Aquesta opció està elaborada per fruites i verdures crues o en sopes. La dieta desintoxicant es fan servir per netejar l'organisme i preparar-lo per seguir amb una altra dieta més completa o equilibrada amb més nutrients i que no es desequilibri l'organisme.

 

  

    

  

4. La dieta de les vuit hores

  

Aquesta dieta està pensada per menjar dins de les vuit hores per tres dies a la setmana. Això significa que si el teu primer àpat es a les 11 del matí, l'últim ha de ser a les 19 hores. Durant la resta d'hores que no es consumeix res més que no sigui aigua el metabolisme crema els greixos. La dieta permet menjar tres àpats abundants o entrepans, el que vulguis, però baixos en sucres i carbohidrats.

  

  

  

5. La dieta Milf

  

És tracta d'una dieta amb la qual s'aprendrà a menjar i es perd pes fàcilment i de manera molt saludable. En aquesta dieta s'ha de deixar de banda els sucres, els aliments processats i els làctics.

 

Comentaris