Les 4 fruites que has de menjar per allargar l'estiu

A més, menjaràs molt sa a l'hora de tornar a la rutina

 

S'acaben les vacances i ha arribat l'hora de tornar a la normalitat. Una bona manera de tornar a la rutina diària és recuperar els hàbits alimentaris que, alguns cops, per vacances, no són del tot els adequats. Per començar, hi ha 4 fruites que ens ajudaran a menjar sa a l'hora que, per exemple, faran que el color de la pell adquirit durant els dies de platja duri una mica més.

 

 

Síndria.

És perfecta per evitar el cansament muscular. És majoritàriament aigua, per la qual cosa és un important saciant. A més, té molt poques calories, i aporta moltes vitamines i potassi. Ajuda també a lluir uns cabells i una pell radiant per la seva quantitat de vitamina A.

 

 

Papaia.

Aporta molts beneficis a la pell, sent rica en vitamines A i C, entre altres, que eliminen les cèl·lules mortes de la pell. A més, té moltes propietats nutricionals, aportant calci, magnesi, potassi i fòsfor, i ajuda a la digestió.

 

 

Pinya.

Aporta molta vitamina C, facilita la digestió, millora el sistema immunitari, regenera les ferides i ajuda a la recuperació muscular.

 

 

Alvocat.

És una font saludable de calories pel seu alt poder saciant. Conté moltes vitamines A, C, D o E, i la vitamina K, molt important per a la coagulació de la sang i l'enfortiment dels ossos. A més, és ric en àcid oleic i omega 3, molt sa per al cor.

  

 

 

 

 
 

Comentaris