Enforteix els teus músculs amb aquests 7 aliments

El complement a l'exercici que has de tenir en compte

 

L'entrenament físic és fonamental per mantenir la musculatura forta. No obstant això, hi ha una sèrie d'aliments que contribueixen de manera positiva a aquest objectiu. 7 aliments deliciosos rics en proteïnes i àcids grassos que són clau per a l'enfortiment muscular.

 

Espinacs

  

És una molt bona opció per a qualsevol dieta, pel seu baix contingut calòric i les seves propietats antioxidants. Els seus minerals essencials eviten que els músculs es debilitin.

 

 

Llenties

  

Tenen un alt contingut nutricional, molt poques calories, i són riques en fibra i antioxidants. Els seus minerals essencials ajuden a prevenir el deteriorament i la deshidratació muscular.

 

 

Arròs

  

Conté carbohidrats que serveixen de "combustible" per a les cèl·lules.

 

 

Ous

  

El seu consum moderat aporta beneficis als músculs. Són una font important de vitamines, minerals i àcids grassos que ajuden a prevenir les baixades d'energia. L'alta quantitat de proteïnes de fàcil assimilació ajuden al procés d'enfortiment de la massa muscular.

 

 

Fruits secs

 

  

Ajuden a augmentar la massa muscular per la seva aportació de grasses saludables i aminoàcids. Són una font d'Omega 3 i antioxidants, que ajuden a mantenir la salut del múscul.

 

 

Pit de pollastre

  

Aquesta part del pollastre té molt poc contingut de grasses i aporta moltes proteïnes a l'organisme. Unes proteïnes que ajuden a mantenir la massa muscular en bones condicions.

 

 

Peixos grassos

  

Peixos com el salmó i la tonyina són moderats en calories i molt rics en aminoàcids, vitamines i minerals, que enforteixen els músculs.

 

 

Comentaris