Els 5 consells per no agafar pes aquest estiu

 

 

1. Respectar la màxima dels 5 àpats al dia: 

  

  

 

No han de passar més de 4 hores sense menjar, això si en poques quantitats, ingerint preferiblement fruita a l'esmorzar, dinar i sopar. És important que no passin moltes hores entre un àpat i un altre.

  

 

  

 

2. Beu aigua:

  

  

 

El consum d'aigua és molt important per eliminar el greix i com a mínim s'ha de beure com a mínim 2 litres d'aigua al dia. Aquest volum d'aigua també ens mantindrà hidratats davant les calors extremes de l'estiu

  

 

  

 

3. Fes exercici

  

  

 

Sigui passejant, caminant, corrent o fer qualsevol altre esport, és important fer esport i que sigui vacances no vol dir abandonar-se a una vida sedentària, ja que repercutirà en el nostre pes i salut. N'hi haurà prou en estar actius, fent passejades d'una hora.

  

 

  

 

4. No passar-nos amb els aperitius i vermuts 

 

 

  

 

A l'estiu és molt típic el menjar patates fregides, olives, fregits... amb un refresc o cervesa abans de dinar, o el gelat després de sopar. Aquest costum engreixa si es manté tot l'estiu. Encara que podem fer alguna excepció. El gelat és preferible que sigui de gel i menjar-lo per berenar, més que com unes postres ni després de dinar, ni de sopar. 

  

 

  

 

5. Sopars el més lleuger possible 

 

 

  

 

No ens hem de decantar per sopars abundants. La millor opció és sopar aviat i si sopem massa anar a fer una volta per cremar-lo. En el darrer àpat del dia es pot menjar sense limitacions segons quines fruites i verdures, ja que aporta aigua, evita la deshidratació, la retenció de líquids i aporta fibra.

  

 

 

 

 

Comentaris