6 trucs per menjar sa estant de viatge

Mantingues la força de voluntat i no caiguis en temptacions

 

 

És important menjar sa tot i estar de vacances o de viatge, no solament per mantenir la figura, sinó també per salut. És difícil mantenir la dieta amb tantes temptacions, però una bona planificació, i uns senzills hàbits, faran que sigui possible!

 

Planifica l'alimentació per menjar sa.

Si no decideixes prèviament com vols menjar, el més probable és que acabis triant malament quan arribis a un restaurant. Has d'esbrinar quins són els menús del lloc on t'allotgis. Si no són plats saludables, busca una altra opció. O opta per allotjament amb cuina.

 

Pren un esmorzar saludable.

Mantenir un esmorzar complet és clau per menjar sa durant les vacances. Oblidar-se d'aquest àpat et farà tenir més ganes després, i acabaràs menjant més del que necessites.

 

Empaqueta aperitius saludables.

Els aperitius casolans no poden faltar durant un viatge, per si t'agafa la gana mentre esperes fent cua a l'aeroport, per exemple. Si no tens, és possible que acabis menjant llaminadures, o algun aperitiu poc saludable. Per això, porta sempre fruits secs, verdura tallada a tiretes, o entrepans vegetals.

 

Menja amb freqüència.

 

Hauries de menjar cada quatre o cinc hores per mantenir l'energia. Si passa més temps, arribaràs amb més gana al següent àpat, i acabaràs menjant més el necessari.

 

Pren aigua.

No et pots oblidar, per molt estreta que sigui l'agenda, de beure aigua diverses vegades al dia. La deshidratació de l'organisme et passarà factura. A més, ajuda a mantenir controlats els antulls, i facilita la digestió.

 

Evita els excessos de menjar i alcohol.

Hauràs de posar a prova la teva força de voluntat per menjar i beure únicament el que el teu cos necessita.

 

Comentaris