5 consells per dormir bé tot i la calor

Que les altes temperatures no et facin perdre la son!

 

Dormir quan les altes temperatures són permanents pot ser bastant complicat, però no impossible. Aquí trobaràs alguns consells per aconseguir-ho.

 

 

Condiciona l'habitació.

Fes que la temperatura de l'habitació sigui agradable, i abans d'anar a dormir, pren un bany amb aigua temperada. Afavoreix la circulació d'aire amb les finestres de la casa, intentant que la temperatura de l'habitació estigui al voltant dels 22 graus.

 

 

Estableix una rutina apropiada.

És important durant tot l'any. El més important és anar al llit quan es tingui son, i si no t'adorms en uns 15 minuts, surt del llit. A més, no miris el rellotge, que et posarà nerviós, i sopa lleuger per facilitar la digestió. Però no vagis a dormir amb gana.

 

 

Hi ha coses que et dificulten dormir.

Fer esport al vespre augmenta la temperatura corporal dificultat el fet de dormir. Tampoc ho és prendre alcohol o fumar, ni fer la migdiada després de dinar.

 

 

Quantes hores has de dormir?

Cada persona té les seves necessitats, però la mitjana d'un adult és unes 8 hores. Intenta descansar-les.

 

 

I si no dorms...

Si persisteixen les dificultats per dormir, consulta el teu metge. El cos necessita descansar.

 

Comentaris