5 aliments saciants que no engreixen

No els deixis fora de la teva dieta

 

A l'hora de començar una dieta per perdre pes, no es tracta de passar gana. El cos necessita els nutrients, i cal saber triar els aliments de manera sana i equilibrada. Una bona opció és incloure aliments rics en fibra, ja que ens faran tenir menys sensació de gana durant més temps. N'hi ha 5 que no has de descuidar!

 

Fruita.

És rica en fibra i molt saciant, baixa en calories i rica en vitamines. És Perfecta per menjar entre hores!

 

Civada.

Incloure civada a l'esmorzar és fonamental per arribar amb menys gana a l'hora de dinar. És rica en fibra i té molt poques calories.

 

Alvocat.

És ric en greixos, però són greixos saludables, per la qual cosa, no solament ens ajudarà a perdre pes, sinó també a reduir el colesterol dolent. Igualment, ens ofereix sensació de sacietat.

 

Ous.

Són molt saciants i contenen moltes proteïnes. No engreixa si no el cuinem amb greixos.

 

 

Pa integral.

El pa no engreixa si es controla la quantitat que se'n menja cada dia. La millor opció és l'integral, més saciant que el blanc, i el podem acompanyar de gall d'indi o formatge baix en calories.

  

 

 

 

Comentaris