5 aliments que t'ajudaran a desinflamar la panxa

 

 

Si normalment tens sensació l'estómac inflat, has de saber que hi ha aliments que combaten la sensació de pes. I encara que aquesta sensació es relaciona amb menjar també es pot deure a l'acumulació de líquids o gasos. Si vols sentir-te més alleujat, pren nota. Evitar els menjars copiosos i rics en sucres o greixos, a més d'afavorir un abdomen pla, beneficiar la salut.

  

 

 

 

  

1. El te verd

 

 

  

  

Les seves altes propietats diürètiques la converteixen en un dels millor aliats per rebaixar la panxa. A més és rica en antioxidants. És més recomanable optar per una tassa de te verd que qualsevol altre te. 

  

  

  

2. El curri

  

  

El curri conté cúrcuma, un compost que regula la retenció de líquids i la inflamació. La cúrcuma és un superaliment que contribueix a prevenir moltes malalties. Pots substituir la sal i el picant per aquest condiment que és molt més sa.

  

  

  

  

3. El lli

  

  

  

Aquesta llavor aporta prostaglandines, que és òptima per desinflar l'abdomen. El lli és ric en lípids que ajuden a regular la inflamació, per la seva aportació d'àcids grassos omega 3. Pots menjar-ho en un iogurt, batut o amanida.

 

  

  

  

4. Els nabius

  

  

Aquest fruit vermell ajuda a alleujar la retenció de líquids i desinflar l'abdomen, gràcies als flavonoides. Aquest aliment té propietats antioxidants i antiinflamatòries que ajuden a controlar els radicals lliures.

  

  

5. Les cireres

  

  

Les cireres desinflamen l'abdomen per les seves propietats antiinflamatòries. A més tenen antioxidants i és una de les fruites més completes que hi ha.

 

 

Comentaris