4 beneficis de menjar ou de manera regular

Aporta nombrosos beneficis a l'organisme

 

A no ser que tinguis el colesterol molt alt, menjar ous cada dia no és un mal hàbit. De fet, aporta molts beneficis a l'organisme. Dos ous aporten 160 calories, el 12,8% de les proteïnes necessàries diàries, un 0,7% de carbohidrats i un 12,1% de lípids. A més de Vitamina A, B, D, E i K, fòsfor, seleni, calci i zinc.

  

D'aquesta manera, aporten molts beneficis a la teva salut:

 

 

 

 

Creixement.

Són molt important en l'etapa de creixement per la seva concentració de proteïnes i vitamines essencials, que afavoreix el desenvolupament de cos a un ritme normal.

 

 

Té cura del cor.

Els ous protegeixen contra els accidents cardiovasculars i milloren la salut del cor en mesura que augmenten els nivells de colesterol bo i poden ajudar a disminuir els de colesterol dolent.

 

 

Control de pes.

Són un aliment saciant, proporcionant energia i estabilitat de nutrients a l'organisme. No tenen un alt contingut calòric, però si aporten molts nutrients.

 

 

Antioxidants.

Contenen molts antioxidants, inclosa la Vitamina A, que contribueix a frenar la degeneració macular i el desenvolupament de cataractes. També prevenen contra el càncer i les malalties del cor, frenant l'estrès oxidatiu dels òrgans.

 

Comentaris