4 aliments que protegeixen la teva pell del Sol

Incorpora aquests aliments a la teva dieta i la teva pell lluirà radiant

 

És temps de vacances i Sol, i a moltes persones ens agrada anar a la platja i prendre el Sol. En aquesta època de l'any és important incorporar nutrients que estimulin la melanina de la pell, ja que és imprescindible per una bona hidratació i protecció.

 

A més d'utilitzar un bon protector solar, hi ha un seguit d'aliments que has d'incorporar a la teva dieta durant l'estiu per lluir una pell radiant i protegida.

 

Pastanagues.

Són segurament, l'aliment més conegut per cuidar la pell, contenint beta-carotè, un antioxidant que sintetitza la vitamina A. Aquesta contribueix al creixement i restauració del teixit cutani i els cabells. Actua com un filtre natural.

 

Fruita.

Els fruits vermells tenen un alt contingut de vitamina C, un antioxidant que inhibeix els mals causats per l'exposició continuada al Sol. A més, aporten grans quantitats de minerals i aigua, molt necessaris per a la recuperació de les cèl·lules. També els cítrics són una font important de vitamina C, imprescindible per la síntesi del col·lagen, responsable de l'elasticitat de la pell.

 

Vegetals de fulla verda.

 

Espinacs, bledes, enciam, carxofes... són ideals per prevenir i reparar el mal solar. Prevenen l'envelliment de la pell, millorant l'activitat cel·lular i creant una capa protectora contra els raigs solars.

 

Peix blau.

És una font molt important d'omega 3, que augmenta la permeabilitat de les membranes cel·lulars millorant el seu funcionament. A més, la vitamina E accelera la regeneració de la pell, evitant que aquesta s'assequi.

  

 

 

 

Comentaris