TV3 s’endú el 50% de l’increment d’audiències des del confinament

L’InfoK i els continguts infantils a la carta disparen l’audiència a internet

La CCMA ha adaptat la seva programació a les noves necessitats informatives derivades de la crisi sanitària del coronavirus. Amb una programació conjunta i modificada, els mitjans públics de Catalunya han fet audiències rècord d’ençà del confinament. Així ho ha confirmat la consellera de la Presidència, Meritxell Budó, en el marc de la sessió informativa de la Comissió d'Afers Institucionals sobre les mesures adoptades per a fer front a la crisi provocada per la pandèmia de la Covid-19.  

En concret, ha dit que des del confinament, decretat el 13 de març, el consum de televisió ja crescut un 38% a Catalunya, “essent TV3 la que més hi ha contribuït. De fet, el 48% d’aquest augment l’aporta TV3”. Però també el públic infantil s’ha abocat a la informació i l’entreteniment. La consellera ha anunciat que el consum de la televisió catalana a la carta pel que fa a continguts infantils del Club Súper 3 ha duplicat la seva audiència digital, arribant a 2,3 milions de visualitzacions. I l’InfoK, dedicat al coronavirus, ha tingut 421.000 reproduccions.

 
 

Comentaris