Continuar creixent

"Gràcies a un nou públic compromès i informat, El Singular ha tancat el mes de novembre amb un rècord de consultes"

El Baròmetre de la Comunicació i la Cultura ha fet públics els resultats de l'últim estudi dedicat a conèixer la dieta mediàtica i cultural dels joves catalans. Aquest informe posa de manifest que grans i joves dediquen més o menys el mateix temps a consumir mitjans de comunicació, aproximadament sis hores i mitja cada dia. Tant els uns com els altres dediquen el mateix temps a escoltar la ràdio i a veure la televisió, però on es nota una diferència important és en el temps d'ús i consulta a internet, on els joves dediquen el doble de temps. El perfil d'aquest públic que és a la xarxa cada dia és absolutament transversal pel que fa a classes socials, però clarament elitista per la seva formació acadèmica. Aquestes dades apareixen al mateix temps que en El Singular Digital hem tancat el mes de novembre amb un rècord de consultes que ha superat el mes anterior, en el qual també havíem batut tots els registres. Gràcies a què hi ha un nou públic - actiu, inquiet, compromès, informat i participatiu- tenim el repte de continuar creixent plegats.

 
 

Comentaris