El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
La reina Sofia, ‘influencer’ sense voler: s’esgota la seva crema facial
  • CA

La reina Sofia només s’ha deixat veure fora del palau de Marivent en una ocasió, quan les càmeres la van enxampar en un centre comercial de l’illa acompanyada de la seva germana. Des que va arribar a Mallorca que està tancada a casa, per la qual cosa aquella tarda de compres va generar tanta expectació. Marta Riesco va explicar a ‘El programa de Ana Rosa’ que l’emèrita s’havia comprat una crema de karité a Sephora, un producte que ajuda a recaptar diners per a una campanya de la Creu Roja en suport de dones maltractades. 

Ara ‘Vanitatis‘ informa que des que es va publicar aquesta notícia que moltes dones estan acudint en massa a la botiga per demanar “la crema de la reina Sofia“. Cap sap com es diu o ni tan sols què porta, però sembla que la influència de la Reina -o la curiositat més tafanera- tenen repercussió.

La reina Sofia, enxampada a la portada de ‘Diario de Mallorca’

Alguns titllen Sofia d’influencer, tenint en compte que ha complert un dels requisits indispensables: fer publicitat d’una marca… encara que en el seu cas ha estat sense tenir cap intenció de fer-ho.

Sembla que la monarca té previst tornar al centre comercial per a una nova jornada de compres, ja que expliquen que així li va fer saber a la dependenta d’una botiga de joies: “Li va preguntar com havien passat la quarantena i va anunciar que tornaria més endavant per adquirir algunes peces”. A més a més, també hauria entrat a tafanejar les noves tendències de decoració a la secció de roba de casa de Zara. Una faceta de la reina Sofia poc coneguda que ara s’ha fet viral. 

 

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa