Al·legat de Natalia Sánchez a favor de la lactància en tàndem

Natalia Sánchez i Marc Clotet han donat la benvinguda al seu segon fill durant el confinament. El petit Neo, de només un mes, ha fet més gran la seva família. Des que l'actriu es va convertir en mare, que li agrada compartir experiències i consells sobre maternitat amb les seves seguidores. Coincidit amb aquest primer mes del seu segon fill, Natalia ha revelat que està donant pit als dos bebès a la vegada.

Parlem de la lactància tàndem, de la qual n'escriu un al·legat que ha generat un munt d'aplaudiments per la seva valentia i esforç. L'actriu de 'Los Serrano' explica com funciona un tipus de lactància poc coneguda: "Aquí una de les sensacions més maques que he viscut mai... i també de les més intenses. Encara que sembli fàcil, és difícil aconseguir donar el pit a dos bebès a la vegada. Aconseguir que el petitó estigui ben enganxat, que no se't caigui i que la gran no li tregui un ull, li arranqui una pestanya o li doni un cop perquè considera que el petit ja ha acabat, té el seu mèrit. Per una altra banda, després de la tempesta sempre arriba la calma. És una sensació única que mai vaig pensar que viuria".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

He aquí una de las sensaciones más bonitas que he vivido nunca... ¡ojo! ¡También de las más intensas! Aun que parezca fácil, tiene su intríngulis dar el pecho a dos bebes a la vez.. 🤹 Conseguir que el chiquitín esté bien enganchado, que no se te caiga (☝️) y que la “mayor” no le saque un ojo, le arranque una pestaña o le de un guantazo cuando ella considera que el pequeño “ya ha acabado”, tiene su mérito...🤦‍♀️Digamos que es algo así como tener en el brazo izquierdo una “delicada cesta de huevos a punto de caerse”(bebé) y el brazo derecho un “elefante ncabreado” que salta y da patadas(Lia)..🤣🤦‍♀️ Por otro lado, después de la tormenta siempre llega la calma y, cuando ambos se quedan dormidos, les miro, respiro y, aun que no siempre es fácil, siento que soy la mujer más afortunada de este mundo. Es una sensación única que jamás pensé que viviría... Hace unos meses hubiera dicho que la “lactancia en tandem” era algo así como “dar el pecho subida en una bici de dos” o algo por el estilo 🤦‍♀️😂 y ahora es mi día a día... qué curioso. Qué bonito... Tenía muchas dudas sobre cómo se hacía y muchos miedos. Como siempre la lactancia está llena de mitos, prejuicios y comentarios... muuuuuchos comentrios.🤷‍♀️Creo que es importantísimo informarse y después guardar nuestra opinión solo para quien nos la pida, pues es un tema muy delicado y muy personal.❤️ Por si alguna está en mi misma situación y le ayuda, aquí os dejo info que a mi me ha ayudado mucho, mucho!👇 -Siempre hay que darle el pecho al peque primero. -Hay leche suficiente para ambos(de hecho, hay mucha más porque hay más estimulación). -El pequeño gana de media más peso que en la lactancia única y el/la mayor también! -No se pasan enfermedades. -Y no tienes que asignarle un pecho a cada una (esto último, y muuuchas cosas más, lo aprendí de “La Diosa de la lactancia”. Así llamo yo a @albapadibclc 😂😍.) El úuuunico problema, si es que se puede llamar así, es que Lia es muuuuuy bebé todavía y ahora quiere más pecho que nunca y a veces le cuesta compartir con su hermano, pero....¡ya aprenderá! ❤️ PD: Todo bien. Pero si a alguien le sobran un par de brazos... ¡que no dude en contactarme!G🙋‍♀️🙏#FelizDomingo !

Una publicación compartida de Natalia Sánchez (@natasanchezmol) el

Natalia encara dona pit a Lia, de només un any i tres mesos, el que la força a alimentar els dos alhora: "Tenia molts dubtes de com es feia i moltes pors. Com sempre la lactància està plena de mites, prejudicis i comentaris... molts comentaris. Aquí us deixo informació que m'ha ajudat molt i molt", diu abans de donar una sèrie de consells concrets.

Una publicació que acaba amb un missatge divertit: "Tot bé, però si a algú li sobren un parell de braços... que no dubti en contactar-me!". 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

¡Nuestra “Nueva Normalidad”!🙆‍♀️¡Primer mes siendo 4...! ¡Menudo viaje...! ❤️

Una publicación compartida de Natalia Sánchez (@natasanchezmol) el

L'actriu ha rebut un munt d'inputs positius, de mares que han viscut el mateix o que dubten en si ho podran aconseguir. No s'ha lliurat, però, de les crítiques... encara que això és el que vol denunciar des que és mare.

 

Més informació
 

Comentaris