El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
El jersei de Pablo Iglesias durant el debat, el més comentat: fa triomfar la marca antifeixista
  • CA

El debat d’Atresmedia es venia com “el definitiu”. L’endemà mateix de la primera trobada dels líders polítics al plató de la televisió pública, era el torn de la privada. Ana Pastor i Vicente Vallés es van posar al capdavant d’un debat a quatre amb Pablo CasadoPedro SánchezAlbert Rivera i Pablo Iglesias. A nivell polític, poca cosa van afegir a tot el que ja havien dit fins llavors… I és que, de fet, un dels temes que més es va comentar a la xarxa va ser el conjunt estilístic del líder d’Unides Podem.

 

Ana Pastor i Vicente Vallés, al capdavant del debat d'Atresmedia
Ana Pastor i Vicente Vallés, al capdavant del debat d’Atresmedia | Antena 3

 

La crònica rosa del debat de TVE estava carregat de picades d’ullet, ja que cada líder va vestir dels seus colors corporatius. Però ara ha estat Iglesias qui ha acaparat totes les mirades. En arribar, vam adonar-nos que tornava a ser l’únic que no duia un vestit formal. Ni americana ni corbata, el d’esquerres va optar per un jersei negre sobre una camisa blanca i uns pantalons grisos -gairebé sense planxar-. 

 

Casado i Rivera van anar molt similars, amb vestit blau i camisa blau cel. L’única diferència va ser el to de la corbata, amb el de Ciutadans seguint apostant per una de blava mentre que el del PP canviava a una granat. Sánchez, per la seva banda, tornava a un vestit blau marí i corbata granat, però aquest cop l’ha combinat amb una camisa rosa pal. 

 

 

Ara bé, com dèiem, a la xarxa tothom parla del look de Pablo Iglesias. El seu jersei va generar molta curiositat, ja que el logotip de la marca no era molt conegut. Això va provocar que es busqués en massa de quina es tractava, fins al punt que aquesta cerca va convertir-se en la més buscada de la nit durant els primers minuts del debat. Atresmedia va adonar-se ràpidament de la repercussió que havia generat, amb la qual cosa va fer les delícies dels més tafaners i va fer un tuit amb l’enllaç a la pàgina web de la marca.

 

Això va permetre que els teleespectadors tafanegessin els seus dissenys. La pàgina web va caure durant uns moments, de fet, en no estar acostumats a tantíssima audiència alhora. El més fort? Que darrere del seu jersei hi ha tot un missatge. Parlem de la marca 198 Revolt Clothing, una de les més usuals a l’armari del polític. L’hem vist al Congrés i fins i tot a un camp de futbol amb una samarreta d’ells… i és que tenen a la venda la samarreta republicana.

 

Pablo Iglesias, durant el debat d'Atresmedia
Pablo Iglesias, durant el debat d’Atresmedia | La Sexta

 

Pablo Iglesias, al debat d'Atresmedia
| La Sexta

 

Es tracta d’una empresa que ven dissenys amb una alta càrrega simbòlica per a l’esquerra: des de samarretes d’inspiració soviètica o dessuadores amb la bandera cubana, fins a samarretes feministes i collars de gos amb la bandera republicana. Amb tot, l’elecció d’Iglesias és el menys cridaner de tota la col·lecció…

 

Alguns dels productes de la marca
Alguns dels productes de la marca | Al 198

 

El que va quedar clar és que Pablo Iglesias els hi va fer un gran favor en lluir un model seu. Haurà afectat les seves vendes? 

 

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa