El fill de Samanta Vallejo-Nágera, el primer nen amb síndrome de Down que fa de model de Zara

Samantha Vallejo-Nágera s'ha fet un lloc a la casa d'un munt de teleespectadors gràcies a la seva feina a 'Masterchef'. Ja fa uns quants anys que fa de jurat del concurs culinari de TVE, el que l'envolta de molta expectació mediàtica. Ara bé, aquesta setmana s'està parlant d'ella per un tema completament diferent. I és que si és notícia, és pel seu fill.

 

 

La mediàtica xef és mare de quatre fills, els quals omplen el seu Instagram de fotografies ben tendres. Està completament enamorada d'ells, el que fa les delícies dels seus seguidors. Doncs bé, és un d'ells qui avui acapara tots els titulars, el seu fill Patrick.

 

 

Amb 11 anys, tots els coneixen com 'Roscón' en haver nascut el dia de Reis. Molts el consideren una autèntica estrella, ja que té moltíssim carisma. I és per això que Zara ha volgut comptar amb ell per la seva última campanya de roba de nens petits. La marca de roba espanyola està intentant donar cabuda a les seves col·leccions a models majors de 50 anys, nenes que volen posar amb roba de nen, dones de talles grans... El que li faltava, era donar l'oportunitat a algú amb alguna malaltia. I e primer d'aquests, ha estat precisament el fill de Samantha. 

 

 
Captura de pantalla de la nova campanya de Zara
Captura de pantalla de la nova campanya de Zara | Zara

 

 

Patrick pateix síndrome de Down, el que fa encara més il·lusionant aquest nou projecte com a model. La mare ha volgut aplaudir la confiança que han posat en ell amb un post a Instagram que ha generat un munt de comentaris positius: "Quan el teu fill Roscón és el primer model amb síndrome de Down de la web de Zara i et mors d'il·lusió pel que significa. Gràcies per estimar-lo".

 

 

 

 

En aquestes fotografies, també apareix el seu germà Diego, el que de ben segur que ha fet més còmode la feina de model. Samantha ha concedit unes declaracions a 'Vanitatis' en les quals ha agraït el gest de Zara: "Estic encantada perquè per ells és una meravella que una marca com Zara vulgui comptar amb ells pel seu catàleg. És un exemple per totes les mares amb nens amb síndrome de Down perquè sàpiguen que els seus fills poden arribar on vulguin. Hi ha una visibilitat d'aquests nens i una estima cap a ella que és una meravella i només podem agrair-ho". 

 

 

Ara només cal esperar que la campanya tingui èxit i només sigui la primera de moltes. 

 

 
 

Comentaris