Enviament gratuït i descomptes per internet mentre duri el confinament

Algunes marques ja busquen la manera de fer més venda mentre hagin de tenir les botigues físiques tancades

Quinze dies, pel cap baix, amb la persiana abaixada. L’impacte serà brutal per al petit comerç, però també per a les grans marques. Mai abans s’havia viscut una situació semblant, però els grans tenen una taula de salvació, la compra per internet. En aquest sentit, algunes marques ja han començat a promocionar la compra en línia oferint enviaments gratuïts “mentre durin les mesures d’excepcionalitat”, tot fent una crida a la responsabilitat dels clients perquè es quedin a casa.

És el cas de la cadena de roba H&M, que ofereix descomptes de fins al 40% i enviament gratuït, un enviament que també ofereix la marca de bosses i complements BIBA, la cadena Ritual Cosmetics o la cadena de roba infantil Okaïdi, que a més ofereix un 50% de descompte en la nova col·lecció. La cadena Springfield ofereix un 30% en nova col·lecció, un 10% extra si se subscriu a la newsletter. La cadena d’electrodomèstics i informàtica Worten promociona descomptes del 40% en “grans marques” i ofereix packs per fer teletreball. També la marca de roba interior Women Secret ofereix un 20% de descompte aquests dies. De moment, la cadena Inditex, amb marques com Zara, Stradivarius o Pull&Bear, no ofereix descomptes.

 
 

Comentaris