El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
Les cadenes de supermercats restringeixen les vendes per Internet per l’alta demanda
  • CA

Les cadenes de supermercats han restringit aquests dies la venda per Internet coincidint amb l’emergència sanitària del coronavirus i l’alt nombre de comandes rebudes a través d’aquest canal. És el cas per exemple de Mercadona, que ha reduït molt l’entrega a domicilis i només ho fa una cinquantena de codis postals de Barcelona i de localitats poperes al magatzem de la Zona Franca, i de Bon Preu, que no accepta més encàrrecs fins que no hagi entregat els que encara té pendents de fa dies. Caprabo, en canvi, manté obert el servei i lliura les comandes entre 3 i 6 dies posteriors a la compra mentre que Condis ha reprès l’activitat després d’haver-la interromput per donar sortida a l’alta demanda.

Una de les principals cadenes distribuïdores, Mercadona, ha restringit molt l’entrega a domicili de les compres fetes per Internet després d’omplir tots els trams horaris i limitar aquest servei a més d’una cinquantena de codis postals de Barcelona i poblacions properes a la Zona Franca, on la companyia té el magatzem des d’on distribueix exclusivament les compres en línia.

Normalment, la cadena utilitza dues vies per servir els aliments als clients que compren a través de la xarxa. Per una banda, aquest magatzem que va posar en marxa el passat 11 de juny a la Zona Franca, com el que té a València des del 2018, i que nodreix exclusivament algunes zones de Barcelona i el seu àmbit metropolità i que és el que es manté. Per l’altra, en la resta de territoris, els aliments surten de supermercats més pròxims i és la via que per ara ha quedat aturada perquè amb nova situació creada per la crisi del coronavirus no es podia donar un bon servei al client, segons han explicat a l’ACN fonts de la cadena.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa