Bankia, la marca del banc de Caja Madrid, Caixa Laietana i Bancaja

Rato ha posat èmfasi en la claredat de la marca Bankia, que indica que es tracta d'un banc i "és un marca moderna, inclusiva, oberta, fàcil, que es convertirà molt ràpidament en un nom molt conegut

La marca comercial de l'entitat resultant del Sistema Institucional de Protecció (SIP) liderat per Caja Madrid i Bancaja, en què s'inclou Caixa Laietana, serà Bankia, que conviurà amb la marca de cada caixa en els seus respectius territoris naturals.

Ho ha anunciat aquest dimecres el president de Banco Financiero y de Ahorros (BFA) i de Caja Madrid, Rodrigo Rato, en un acte celebrat al Palacio de las Artes Reina Sofia de València, on ha estat acompanyat pel vicepresident del BFA i president de Bancaja, José Luis Olivas, entre d'altres.

Aquesta marca també funcionarà com a logotip, amb les sis lletres escrites en verd llima sobre un fons caoba, totes en minúscules a excepció de la 'B' inicial. Ha estat desenvolupada per la consultora Interbrand, guanyadora d'un concurs al qual hi van optar tres firmes.

Del nom comercial elegit, Rato ha ressaltat que és "pròxim, fàcil, directe i dinàmic" i que, amb ell, els clients de les set caixes que integren el SIP "guanyen en confiança i guanyen en facilitat per continuar reconeixent, a través d'aquesta marca, la proximitat d'unes entitats que els han acompanyat durant molts anys".

Rato ha posat èmfasi en la claredat de la marca Bankia, que indica que es tracta d'un banc i "és un marca moderna, inclusiva, oberta, fàcil, que es convertirà molt ràpidament en un nom molt conegut per milions de persones", dirigida als seus 12 milions de clients i abonada per la feina de "gairebé 26.000 professionals".

 
 

Comentaris