Asisted preveu duplicar el seu volum de negoci en 2021 fins als 20 milions

L'empresa líder a Catalunya d'assistència domiciliària vol obrir una delegació a Madrid

Asisted, empresa líder a Catalunya d'assistència domiciliària, té previst duplicar el seu volum de negoci fins als 20 milions d'euros en el pròxim exercici. La companyia ha registrat un creixement mitjà anual del 27% en els últims quatre anys fins a arribar als 10 milions d'euros de facturació i planeja la seva expansió a nivell nacional.

El primer pas d'aquesta expansió preveu l'obertura d'una delegació a Madrid el proper any, des de la qual brindarà servei a tota la Comunitat. Actualment, Asisted, amb 40 anys d'experiència, compta amb 10 delegacions a Catalunya, donant cobertura a tot el territori català.

El president de Asisted, Gabriel Calzado, destaca que durant els sis primers mesos de l'any, que han estat especialment durs per la crisi de la Covid-19, la companyia va mantenir la facturació prevista gràcies a la col·laboració amb la Generalitat i altres entitats socials del sector, a les quals van proporcionar assistents per cobrir places en les residències de gent gran.

"Amb motiu de la pandèmia, vam elaborar un Pla de Contingència en què ens posàvem a disposició de les diferents administracions públiques i entitats socials d'atenció a la gent gran", explica Calzado qui afegeix que aquest pla "ha estat un autèntic èxit perquè ha ajudat a mitigar l'angoixa i el sofriment originat per la desatenció a moltes persones d'aquest col·lectiu que han estat, i són, les principals víctimes de la patologia que estem patint ".

 

En una nota informativa, la companyia assenyala que assisteix a 1.500 persones diàriament gràcies als més de 700 assistents i treballadors que té en plantilla, tots ells contractats en el Règim General de la Seguretat Social. A més, destaca que estudis recents confirmen la necessitat cada vegada més urgent dels serveis d'assistència professionalitzats que garanteixin el compliment de les demandes dels usuaris i evitin els riscos vinculats a la contractació dels serveis assistencials (incidències, disfuncions o imprevistos). D'aquesta manera, Asisted assumeix les responsabilitats socials i fiscals (nòmines, vacances, liquidacions, indemnitzacions i totes les gestions vinculades amb la contractació dels assistents).

 

Comentaris