El Món - Notícies i actualitat d'última hora en Català
Campanya “austera” i “sense personalismes” de la CUP a les municipals
  • CA

Amb més candidatures que mai a nivell local, la CUP concorrerà a les eleccions municipals del 26 de maig sota el lema “Atreveix-te!”, presentant-se com a nexe entre la “lluita institucional i la lluita al carrer”. La formació anticapitalista presenta 208 candidatures, 43 més que fa quatre anys, quan va aconseguir 382 regidors i va entrar en 32 equips de govern. Per primera vegada, la CUP tindrà candidatures a l’Ajuntament de Palma de Mallorca, quatre municipis de la Vall d’Aran i el Conselh Generau d’Aran. Amb un pressupost de 821.635 euros, la CUP reivindica “haver acabat amb el clientelisme” en diversos municipis, ja sigui des de l’oposició o al govern.

 

Els cartells de la campanya a nivell nacional (12.100) evitaran els personalismes, i a part del lema incorporaran una sèrie d’eslogans sobre fons de diferents colors, com per exemple “fa massa que els mateixos ocupen la poltrona”, “som la pedra a la sabata dels corruptes” o “plantem cara als especuladors del territori”. La formació qualifica el pressupost de la campanya com a “auster”, i reivindica no haver-se finançat amb bancs. Del total de 821.635€, la CUP nacional n’ha aportat menys d’un 10%, 80.304€. La major part dels fons provenen de les assemblees locals i territorials de la formació

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa